Page 86 - Zmist-n2-2015
P. 86
assess the effect of residual stress on crack growth from rolling contact fatigue / D. I. Flet-
cher, A. Kapoor, F. J. Franklin et al. – NewRail Report No. WR061106-6. – Newcastle Uni-
versity, November 2006. – 48 p.
8. 2D fatigue crack propagation in rails taking into account actual plastic stresses / B. Trollé,
M.-C. Baietto, A. Gravouil et al. // Eng. Fract. Mech. – 2014. – 123. – P. 163–181.
9. Марченко Г. П. Вплив залишкових напружень на коефіцієнти інтенсивності напру-
жень для поверхневої тріщини в головці рейки // Фіз.-хім. механіка матеріалів. – 2010.
– № 1. – С. 57–62.
(Marchenko H. P. Influence of residual stress on the stress intensity factors for a surface
crack in the rail head // Materials Science. – 2010. – 46, № 1. – С. 64–69.)
10. Дацишин О. П., Марченко Г. П. Про вплив залишкових напружень на напружений стан
біля поверхневої тріщини в головці рейки // Машинознавство. – 2011 – № 3–4.
– С. 16−20.
11. Дацишин О. П., Марченко Г. П. Оцінювання впливу залишкових напружень на поверх-
неве руйнування залізничних рейок // Залізничний транспорт України. – 2012. – № 6.
– С. 38–41.
12. Дацишин О., Марченко Г. Про зсувні поверхневі тріщини в залізничних рейках // Зб.
праць 5-ої Міжнар. конф. “Механіка руйнування матеріалів і міцність конструкцій”.
– Львів, 2014. – С. 379–384.
13. Панасюк В. В., Саврук М. П., Дацышин А. П. Распределение напряжений около трещин
в пластинах и оболочках. - К.: Наук. думка, 1976. - 444 с.
14. Саврук М. П. Двумерные задачи упругости для тел с трещинами. - К.: Наук. думка,
1981. - 324 с.
15. Вплив форми модельного контактного навантаження на коефіцієнти інтенсивності
напружень для крайової тріщини / О. П. Дацишин, Р. Є. Пришляк, С. В. Приходська,
Р. Б. Щур, А. Б. Терлецький // Проблеми трибології. – 1998. – № 3. – С. 3–16.
16. Ringsberg J. W. and Bergkvist A. On propagation of shot rolling fatigue cracks // Fatig.
Fract. Engng. Mater. Struct. – 2003. – 26, № 10 – P. 969–983.
17. Bower A. F. The influence of crack face friction and trapped fluid on surface initiated rolling
contact fatigue cracks // Trans. ASME: J. Tribol. – 1988. – 110, № 4. – P. 704–711.
18. A possible mechanism for rail dark spot defects / M. Kaneta, K. Matsuda, K. Murakami, and
H. Nishikawa // Trans. ASME. – 1998. – 120. – P. 304–309.
19. Bold P. E., Brown M. W., and Allen R. J. Shear mode crack growth and rolling contact
fatigue // Wear. – 1991. – 144, № 2. – P. 307–317.
Одержано 26.12.2014
90