Page 86 - Zmist-n2-2015
P. 86

assess the effect of residual stress on crack growth from rolling contact fatigue / D. I. Flet-
                     cher, A. Kapoor, F. J. Franklin et al. – NewRail Report No. WR061106-6. – Newcastle Uni-
                     versity, November 2006. – 48 p.
                  8.  2D fatigue crack propagation in rails taking into account actual plastic stresses / B. Trollé,
                     M.-C. Baietto, A. Gravouil et al. // Eng. Fract. Mech. – 2014. – 123. – P. 163–181.
                  9.  Марченко Г.  П.  Вплив  залишкових  напружень  на  коефіцієнти  інтенсивності  напру-
                     жень для поверхневої тріщини в головці рейки // Фіз.-хім. механіка матеріалів. – 2010.
                     – № 1. – С. 57–62.
                     (Marchenko H. P. Influence of residual stress on the stress intensity factors for a surface
                     crack in the rail head // Materials Science. – 2010. – 46, № 1. – С. 64–69.)
                  10. Дацишин О. П., Марченко Г. П. Про вплив залишкових напружень на напружений стан
                     біля  поверхневої  тріщини  в  головці  рейки  //  Машинознавство.  –  2011  –  №  3–4.
                     – С. 16−20.
                  11. Дацишин О. П., Марченко Г. П. Оцінювання впливу залишкових напружень на поверх-
                     неве руйнування залізничних рейок // Залізничний транспорт України. – 2012. – № 6.
                     – С. 38–41.
                  12. Дацишин О., Марченко Г. Про зсувні поверхневі тріщини в залізничних рейках // Зб.
                     праць 5-ої Міжнар. конф. “Механіка руйнування матеріалів і міцність конструкцій”.
                     – Львів, 2014. – С. 379–384.
                  13. Панасюк В. В., Саврук М. П., Дацышин А. П. Распределение напряжений около трещин
                     в пластинах и оболочках. - К.: Наук. думка, 1976. - 444 с.
                  14. Саврук М. П. Двумерные  задачи  упругости для тел  с трещинами.  - К.: Наук. думка,
                     1981. - 324 с.
                  15. Вплив  форми  модельного  контактного  навантаження  на  коефіцієнти  інтенсивності
                     напружень для крайової тріщини / О. П. Дацишин, Р. Є. Пришляк, С. В. Приходська,
                     Р. Б. Щур, А. Б. Терлецький // Проблеми трибології. – 1998. – № 3. – С. 3–16.
                  16. Ringsberg  J. W.  and  Bergkvist  A.  On  propagation  of  shot  rolling  fatigue  cracks  //  Fatig.
                     Fract. Engng. Mater. Struct. – 2003. – 26, № 10 – P. 969–983.
                  17. Bower A. F. The influence of crack face friction and trapped fluid on surface initiated rolling
                     contact fatigue cracks // Trans. ASME: J. Tribol. – 1988. – 110, № 4. – P. 704–711.
                  18. A possible mechanism for rail dark spot defects / M. Kaneta, K. Matsuda, K. Murakami, and
                     H. Nishikawa // Trans. ASME. – 1998. – 120. – P. 304–309.
                  19. Bold  P.  E.,  Brown  M.  W.,  and  Allen  R.  J.  Shear  mode  crack  growth  and  rolling  contact
                     fatigue // Wear. – 1991. – 144, № 2. – P. 307–317.

                                                                            Одержано 26.12.2014


























                  90
   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91